عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401
بازدید : 159
نویسنده : mozhgan

دندانپزشکی ترمیمی، یکی از روش­های درمانی برای ترمیم و بازسازی دندان­هایی است که دچار تخریب و پوسیدگی شده­ یا تقریبا از بین رفته اند. ترمیم و زیبایی دندان، در واقع یک علم همراه با هنر است و ارتباط مستقیمی با زیبایی و سلامت دندان ها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دندانپزشکی زیبایی در ادامه این مقاله با مجله ما همراه باشید. آنچه در اصلاح طرح لبخند توسط متخصص‌ ترمیم و زیبایی دندان تهران مدنظر قرار می­گیرد، وجود قرینگی در دندان های راست و چپ، رابطه صحیح قرار گرفتن دندان ها با لب بالا و پایین، تناسب صحیح عرض و طول هر دندان و رابطه صحیح خطی و طولی بین دندان­های جلو از دیگر مواردی است که توسط متخصص ترمیم و زیبایی دندان تهران مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس فرمول­ها و قوانین خاصی ارزیابی می شود. هر یک از این موارد می تواند در خلق یک لبخند زیبا تاثیر بسزایی داشته باشد.

بیشتربخوانید... خونریزی زبان

انواع خدمات متخصص ترمیم و زیبایی

خدماتی که توسط دندانپزشک ترمیم و زیبایی تهران ارایه می­شود عبارتند از:

اصلاح طرح لبخند (طراحی لبخند زیبا)

اصلاح لبخند لثه ای (با افزایش طول تاج دندان)

بلیچینگ

یکی از درمان های ترمیم و زیبایی دندان می­باشد که در راستای سفید کردن دندان انجام می شود. بلیچینگ باعث سفیدی دندان­ها می­شود. این روش یکی از ارزان­ترین تکنیک­های سفید کردن دندان است.

لمینت سرامیکی

قرار دادن پوسته ی نازک سرامیکی از مواد همرنگ دندان که برای اصلاح فرم و وضعیت ظاهر دندان روی سطح ناصاف یا ترک خورده دندان گذاشته می شود.

لمینت کامپوزیت ونیر

ونیر کامپوزیت یکی از روش‌های جدید و پرطرفدار برای درمان و زیبایی لبخند به شمار می‌آید. کامپوزیت، در واقع ترکیبی از یک ماده رزینی خمیرگونه می‌باشد که بر روی دندان قرار داده می­شود و پس از فرم­دهی توسط دندانپزشک متخصص، به وسیله تابش نور بر روی دندان فیکس می­شود.

ایمپلنت دندان

این درمان به عنوان یک درمان جایگزین برای پروتزهای بریج بوده که دندان­های سالم اطراف نیز در آن روش تراشیده می­شدند. هدف اصلی از درمان ایمپلنت، این است که در آینده هیچ دندانی به خاطر پایه بریج قرار گرفتن تراشیده نشود و از بین نرو . ایمپلنت دندان ، ساختاری است که جایگزین ریشه­های طبیعی دندان شده و در فک کاشته می­شود و مانند یک دندان طبیعی عمل خواهد کرد.

بیشتربخوانید... قیمت ایمپلنت

ارتودنسی دندان

به منظور مرتب کردن دندان­ها و رفع ناهنجاری های فک جهت اصلاح طرح لبخند زیبا.

منبع: https://www.karajdentists.ir/





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com